Tady můžete nakoupit

středa 11. ledna 2012

Pirátská deka

Mám ji! Nemůžu tomu uvěřit, že jsem se vážně pustila do deky a co víc, že jsem ji došila! Strašně jsem se toho bála,  pochybovala jsem, že bych i já dokázala nějakou ušít... Vysnila jsem si, že jednou .... někdy...pro Vincíka deku ušiju . Usilovně jsem přemýšlela, jaké téma bych na ní měla dát, autíčka a letadýlka a naivní kresbičky všelijakých zvířátek mi připadaly už věkově jaksi mimo, je mu pět let, takže žádné batole :o) A protože má zrovna Vincík své pirátské období, bylo jasno. Látky jsem objednala v Ragosu a u Lenky Jarníčkové, dospod jsem šoupla Ikea pléd koupený v akci. Dost jsem si to usnadnila tím, že jsem nedávala žádnou vnitřní výplň, žádný vatelín, deka je určená pro LEGOhrátky na zemi, takže to bohatě stačí.
Se sestavováním mi pomáhala - ano správně, kdo jiný - Markétka, moje duševní opora, dodávala mi odvahu a opravdu vydatně pomohla.









Vincík deku popadl a mazlil se s ní, pak si prohlížel jednotlivé obrázky a nakonec ji odmítl položit na zem a vzal si ji s sebou do postýlky. Takže je jasno, musím mu ušít ještě jednu, muchlovací, tentokrát nešizenou a měkkoučkou :o)

2 komentáře:

  1. Krásná, tahle látka se mi moc líbí, skvěle jsi ji vyřešila, puntíky proužky - dokonalé Jana

    OdpovědětVymazat

Děkuji mockrát za krásné komentáře!