Tady můžete nakoupit

čtvrtek 5. července 2012

tchýnčiny narozky

Moje úžasná tchýňka a babička našich dětí zvaná Pavluška měla narozeniny. Ještě jsme je neoslavili, ale dárečky už jsou nachystané.
Ušila jsem jí kabelku. Látku mám pro tuto příležitost koupenou už hooodně dlouho od Ivanky, když jsme u ní byli na návštěvě. Babička miluje kombinaci černé a bílé barvy a k tomu fialovou, takže volba byla jasná. Střih jsem zvažovala ze všech stran, nemohla jsem se rozhodnout, ale nakonec zvítězila kabelka Cestující cestující z červnové Mariny. Ještě tuhle kabelku nešila, tak jsem neměla moc představu o její velikosti a abych pravdu řekla, nějak jsem to neřešila.... což byla chyba. Ušila jsem tuto maxi kabelku z kombinace vybrané látky a džínoviny - což byla taky chyba, protože mi nějak nedocvaklo, že babička Pavluška nikdy nenosí nic džínového. Zkrátka dvě chyby na jednu kabelku byly moc a tak jsem milou kabelku hned po dokončení povalovala po stole a všude možně a snažila jsem se na ni zvyknout a přesvědčit sama sebe, že je dobrá. Nebyla. Zvažovala jsem, že ji dám na prodej a babičce Pavlušce ušiju jinou z jiné látky, jenže mi bylo líto té vybrané látky a těch myšlenek na milou osobu, které jsem to šila, že jsem to zkrátka nedokázala.
A tak jedné krásné noci, kdy jsme si s manželem pěkně povídali u skleničky vína, jsem milou kabelku celou rozpárala... Ráno jsem to skoro obrečela, ale pak jsem se ukecala a kabelku celou přešila. Zmenšila jsem ji a designovou látku nakombinovala s černou. Po došití jsem pochopila, že to je přesně vončo a konečně jsem byla spokojená. Ještě zbývala objednat kožená ucha, protože zrovna černá mi v mé sbírce chyběla, takže mi nezbylo nic jiného, než je objednat u Jany - www.latkyvsiti.cz - má užasný výběr.
A vualá, taška je na světě :o)






5 komentářů:

Děkuji mockrát za krásné komentáře!