Tady můžete nakoupit

neděle 14. října 2012

pro Káťu....

.... mojí dobrou duši....
Káťa totiž, když se dozvěděla, že mám cestu do Prahy, okamžitě mi nabídla slevové kupony do obchodu Látky Mráz. A protože jsem se tam chtěla mrknout na krásný úplet s pirátama, na který mi taky dala tip Káťa, byla jsem moc ráda. Slevové kupony přišly hned tři a hned druhý den.
Po oběhnutí kolečka u doktorů, kvůli kterým jsem tam jela, jsme se s Vincíkem vypravili do Haškovky a po dlooouhém vybírání a přebírání nepřeberného množství látek jsem se rozhodla pro tyto poklady:




Tohle je len s viskozou, na sukni. Snad...

A konečně úplet Vincíkovi na tričko
Ještě jsem váhala nad vlněnou látkou, kterou bych potřebovala na ušití peleríny, ale byla dost drahá. No a dobře jsem udělala, protože v týdnu mi Káťa poslala odkaz na Mráze, že má tento týden dokonce 20% slevu... tak asi objednám a pošlu pro ni maminku..
Káťo, děkuju :o)

3 komentáře:

  1. jo,Katka je skvělá, mě posílá infoemaily o časopisech:-)))
    Teda ale krásné látky jsi koupila!

    OdpovědětVymazat
  2. Marti, krásné úlovky :-)) Ty sovičky vypadají moc pěkně. Že bych si taky nějaké pořídila...? Mám už vyloženě soví sbírku :-DDDD

    OdpovědětVymazat

Děkuji mockrát za krásné komentáře!