Tady můžete nakoupit

pondělí 29. dubna 2013

Deka pro Klárku








Deka pro dcerku, která miluje fialovou a růžovou a hlavně puntíky ...Kolekce Pink Dazzled od Danlyn Iantorno pro Adornit je koupená u Veselé Jehličky .

Šila jsem zase jen čtverečky, ačkoliv téhle kolekci by líp sedl nějaký krásný patchworkový vzor, ale jednak jsem nestíhala, a dvak jsem chtěla, aby všechny tři holky měly deku cca stejnou - ze čtverečků a s chlupatými zádíčky - zkrátka výmluva se vždycky najde :o)

Na spodek jsem použila Colar Polar, protože jsem nikde nemohla sehnat fialovou barvu "chlupů". Colar polar je moc příjemný, lehoučký a jemný, akorát jsem deku musela celou vyprat a oválečkovat lepicím válečkem, aby nebyla chlupatá z obou stran...
Cedulinu vyšívala zlatosrdcatá a moc šikovná Monika Mopsinka.


1 komentář:

Děkuji mockrát za krásné komentáře!