Tady můžete nakoupit

středa 1. ledna 2014

Dárky - pouzdra na brejle

Pro mé obrýlené příbuzenstvo..


tohle jsem si nechala, protože.... už i já mám brejle.... hrůůza, nezvyk....všude je zapomínám... aaach jo





Skoro všechny látky mám koupené ještě od Bellet a střih je, samozřejmě, taky od ní - časopis MarinaQuilt. Jen pro příště a vám to taky radím - když jeden magnet, tak ten hodně silný a když ty slabší, tak dva. Jen dávejte velký pozor, aby se vám nestalo co mě - špatně jsem ty dva trefila a musela jsem šít znova - takže měřte a zkoušejte přepečlivě...

4 komentáře:

  1. Marti nechápu kdy to stíháš. Jsou krásné

    OdpovědětVymazat
  2. jé ty jsou hezké... asi půjdu shánět návod pro sebe a své obrýlené příbuzenstvo :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jsou kouzelná. Jedno by mi taky bodlo, i když... brýle celý den nesundám z nosu, odkládám je až na noc vedle matrace na knihu. To abych nemusela ráno šátrat a otvírat obal. Jenže pak člověk jede autobusem, chce spát, opřít se o polštářek, brýle mu zavazí, ale...kam s nima? Když futrál je někde doma, na předem určeném a důkladně vybraném místě, kde ho musím určitě najít ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. Marti, povedené pelíšky na okuláre :o))

    OdpovědětVymazat

Děkuji mockrát za krásné komentáře!