Tady můžete nakoupit

středa 29. ledna 2014

Merry-go-round kabelka

Ani nevím, proč jsem ji tak pojmenovala, asi kvůli houpacímu koníkovi :o). Vždycky, když vidím houpacího koně, vybaví se mi kolotoč ve Francii - zářící, hrající, točící se....
Jestli na něčem ujíždim, kromě Tolkiena, čokošky, levandule a houpacích koníků, tak je to tahle kolekce. Znalci jistě poznávají - La Petite École.
Normálně mám problém střihnout do jakékoliv látky, ale do téhle kolekce mám přímo e-x-t-r-é-m-n-í problém... Je taaak krásná... no ne?

Látky: USA - před cca 2lety... + vnitřek je z IKEA Lenda plátna
Ucha a zapínání: www.látkyprovás.cz
Střih: velmi inspirován Bellet - je to postup z kabely Debry - ty přední kapsičky, tvar z kabelky            Beaty, ale hodně zvětšené a bez klopy..

Vpředu dvě kapsy

Klopa kryje jen přední kapsy




Fikané zapínání



7 komentářů:

  1. Aaaach moja, tá je nádherná, úplne dokonalá ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Katuš, zlatíčko, děkuju Ti, od Tebe je pochvala stonásobně cenná, neznám šikovnějšího člověka..

      Vymazat
  2. To je nádherná taška, moc krásně jsi to vymyslela (včetně toho zapínání) - super.

    OdpovědětVymazat
  3. To je taková krása, že se mi o ní bude snad i zdát :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherná kombinace barviček!!! .... a dokonalá kombince střihů, krásně sis s ní pohrála!
    S touto kabelkou by nadobro ožila nejedna "šedá kancelářská myška", je prostě dokonalááá:o)))

    OdpovědětVymazat
  5. Ach tak ta je opravdu perfektní !!!!

    OdpovědětVymazat

Děkuji mockrát za krásné komentáře!